– Noticias policiales –

UVIÉU, 13 Ene. (EUROPA PRESS) –

La Policía Nacional y la Guardia Civil llevantaron 354 propuestes de sanción n’Asturies nes fiestes navidiegues, según informen dende Delegación del Gobiernu.

Nesa cifra tán asuntos como nun usar la mázcara, nun respetar el toque de queda o superar el númberu de persones en xuntes. Amás, la Guardia Civil dientro de les sos competencies punxo 15 propuestes de sanción por nun respetar el zarru perimetral vixente n’Asturies.

Asina se ve del últimu balance de les propuestes de sanción presentaes por Policía Nacional y Guardia Civil correspuende al periodu ente’l 23 d’avientu y el 6 de xineru, nel que tuvo vixente’l Decretu 34/2020 de 11 d’avientu nel que’l Gobiernu del Principáu estableció delles esceiciones nes fiestes navidiegues, como retrasar el toque de queda o permitir desplazamientos dende otres comunidaes autónomes pa la visita de familiares y allegaos.

D’esta forma, les Fuercies y Cuerpos de Seguridá del Estáu “siguen vixilando’l cumplimientu de les midíes sanitaries del Gobiernu del Principáu -.



Fuente

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver Política de cookies
Privacidad